3 Ekim 2012 Çarşamba

Şevval Sam - Benim Arkadaşım


"Şevval Sam" benim arkadaşımdır :) Hem de çocukluğumdan beri. Masmavi gözleri, insanın içini ısıtan gülümseyişiyle onu farkettiğimde henüz kimseler tanımazdı. Bundan 15 - 16 sene evvel Akbank reklamlarıyla başlayıp Süper Baba'yla girdi hayatıma. "Deniz" karakteriyle benim için anlamlanmıştı. Çünkü o karakter benim en yakın arkadaşım olmuştu. Çok mu saçma? Bence değil. Tıpkı okuduğumuz roman kahramanlarıyla olduğu gibi ben de o karakterle bir arkadaş kadar yakın olmuştum. Dizi bitene kadar iki sene gözümü kırpmadan seyrettim. O zamanlar gazetelerde onunla ilgili haberler, gerçek yaşamından hiç bir iz olmazdı. Tek bildiğim Beşiktaş'lı Metin'in eşi olmasıydı. Çok tanınmıyordu henüz.  Sonra bir gün bir tanıdık sayesinde O'na ulaştım. Daha doğrusu o bana :) Beni telefonla aradı, uzun uzun sohbet etti. Çocuk yaşta bir hayranını hiç bilemeyeceği kadar mutlu etmişti. Dünyalar benim olmuştu o gün. Bir kez de yüz yüze tanıma fırsatım oldu ama tesadüfen..
Aradan 15 sene geçti. O çekingen ama sempatik genç kadın, önce anne oldu sonra kendinden emin sağlam adımlarla büyüdü, olgunlaştı. Bir dolu diziye oynadı, televizyonda kaliteli müzik programları yaptı,ardı ardına müzik albümleri çıkardı. Besteler yaptı, sözler yazdı, ülkenin her bir köşesinde konserler vermeye başladı. Hatta yurt dışında bile konserler verir oldu. Türkiye'de hatırı sayılır bir üne sahip oldu. Sayısı azımsanmayacak bir hayran kitlesi oluştu zamanla. Özellikle benim 14 yaşımdaki halime benzeyen gençlerden oluşan hayranları oldu. Yetişkinler tarafından da çok sevildi, hele ki büyük cesaret ve özenle hazırladığı Türk Sanat Müziği albümleriyle..Bense onu sessizce takip etmeyi hiç bırakmadım. Bütün dizilerini seyrettim, albümlerini dinledim, konserlerine gittim. Uzaktan hayranlarıyla iletişimini gördüm. Gençlerin sevgilerine nasıl aynı heyecan ve özenle karşılık verdiğini gördüm. Kimseyi kırmadığını gördüm. Zaman zaman insanların olumsuz yorumlarını da duydum ama duymazdan geldim. Ciddiye bile almadım. Çünkü biliyorum ki onun için olumsuz yorum yapanlar onu hiç tanımamışlardır. Bir kez onunla konuşan, sımsıcak gözlerine bakıp sohbet eden herkesin içi ısınır. Özel yaşamında nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu az da olsa bilen biri onun doğaya, hayvanlara ve insanlara olan sevgisini mutlaka bilir ve buna hayran kalır. Tüm başarılarına, tüm çalışmalarına ve aradan geçen uzun senelere rağmen "Şevval Sam" denilince hala aklıma telefondaki sımsıcak sesi ve oynadığı "Deniz" karakteri gelir. Hiç bilmese de "O" hala benim arkadaşım ve hep öyle kalacak, hem de her başarısında kendimce gurur duyduğum, mutlu olduğum arkadaşım. Her zaman mutlu olması, hak ettiği değeri görmesini dilediğim arkadaşım..

Hiç yorum yok: