5 Ocak 2014 Pazar

Deniz'e Gece Gece

Tam yatacakken uyandin ama hiç umursamadım bu kez; 
yanağın yanağımda,elin omzumda beni kokluyorsun,
ne geçmiş acılar ne günlük telaşlar kaldı hatırımda.
Tam hayal ettiğim gibisin evlat; 
bir ömür yaşanan sevgilerin, sabrın ödülüsün,
kimi sevsem sensin artık..kimi sevsem senin gibi değil ;)
Doya doya öpüyorum seni, sen de beni..
bir gün nasolsa büyüyeceksin ya bir anı bile boşa geçirmemeli.
Ben neleri affettim evlat, kimlere ağladım;
sen ne yapsan yap kim olursan ol seveceğime kanıt mı gerek başka?
Sevgi neydi insanlar için?
İsimler konulan,sınırlar çizilen,büyüdükçe korkutan bir duygu..
Sen beni hep anlayacak sevgimi yadırgamayacaksin.
Hala kokluyorsun beni,
bedenim senin sıcak yatağın şuan,
nefesini dinlerken sonsuza dek yazabilirim.
Melek evlat sadece seni yazsam bile olur artık.
Güzel uyu güzel büyü... 
Biliyorum dinlenmeye ihtiyacin var.
Hayat zor ve yorucu olacak. 
Ama sev yeter evlat, nasıl olsa temize çeker her derdi..
Sev ve uyu..

Hiç yorum yok: